...

Jaha då har yttligare en vecka gått. Började med att sätta mig fast i Tranås i tisdags och sen fick jag köra liten bil istället =) Fick köra Björns bil i onsdags och pappas gamla bil i torsdags. Allt gick som smort. Fick tillbaka min älskling på fredagen. Det blev nyköping, järna, södertälje, arlanda stad och kumla. Jag hann med en fika med tjejerna inne i Lkpg också i onsdags. Helgen blev slapp med shopping, tvätt av lastbil, fika med familjen. Lyckades klämma in lite träning igår också. Vi ska ju tävla om 2 veckor. och idag är jag ju ledig så det blir bara mys i soffan med te och filmer. Senare blir det träning med barnen.

Kommentarer
Postat av: caroline

Du har fullt upp du ;)

2010-01-26 @ 18:26:20
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Oj -det var en hel del!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig helg!

2010-01-30 @ 19:31:18
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0