Dagen från helvetet

Vissa dagar borde man bara stanna kvar i sängen med täcket över huvudet...
Självklart så försov jag mig i morse, vaknade kl 05.26 istället för 03.00 =(
Förbannade skit mobil. Så stackars Ragnar fick åka istället.
Jag fick kör hemma med min gamla bil.
Allt gick som en dans tills andra gången jag kom till Termodyn.
Fick sitta och vänta i 1½ på lasset :/
Sen började bilen att krångla för ovanlighetens skull.
I 80 km/h så sa det pang nåogonstans i bilen och hela panelen blev svart.
Mycket spännade... eller inte.
Raka spåret till Rejmes och kolla.
Efter att ha kollat igenom allt tänkbart så hittade dom inget fel...
Mycket underligt, men det är ju inte min huvudvärk längre.
Tycker bara lite synd om stackarna som ska ha bilen.

Dags för en kvällsmacka =)

Puss och kram och nyp i stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0