Krigszon

Min lägenhet ser ut som en krigzon.
Fick i mitt stilla sinne för mig att jag skulle köpa ny garderob, så iväg till i IKEA kl 17 en fredag kväll.
Helt själv lyckades jag släpa med mig den 97 kg tunga grejen ut från IKEA och in i bilen.
Sen blev det problem, hur ska den komma upp i lägenheten??
Ringer syster, hon bastar hos en polare och har inte tid.
Ringer Lelin, hon dricker vin har inte tid.
Ringer Malou, hon är på sittning i Lkpg och vill men kan inte.
Så den får ligga kvar i bilen tills imorgon.
Istället så började jag skruva isär den gamla...
Inga större olyckor för utom ett sår på pekfingret.
Grannarna måste tro jag är galen som bankar och slår kl 21 en fredag kväll hehe =)

 

Nu ska jag kolla på Territory.

NATTI =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dukitg du är! Jag hade nog inte lyckats att själv få in f_nskapet i bilen. Fika eller middag i Motala snart så vi får chans att gratulera dig lite sådär i efterskott. Finns det någon bra restaurang i Motat? Kram

2009-10-10 @ 19:05:42
URL: http://sofnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0