Jag är så hemskt ledsen :P

Men det har vart fullständigt kaos på jobbet...
Jag vet jag inte uppdaterat på typ 3 veckor.
Men nu ska jag bättra mig jag lovar =)

Vi har börjat med nytt schema så innebär att jag jobbar 90 timmar på 2 veckor.
Så den första veckan jobbar jag runt 55 timmar och sen blir det 35 timmar veckan efter.
Man får verkligen inte mycket gjort när man jobbar så här.
Jag går dessutom upp okristligt tidigt också det vill säga kl 02.
Kan inte finnas någon vettig person går upp då.
Men jag älskar mitt jobb ändå och pengar blir det ju också :P


Tiger hjälper till :p        Damsugaren åkte fram också

Och dessutom fick jag ett ryck för ett par helger sedan.
Tvätt, storstäding och polering av mitt ekipage.
Det tog ju bara ca 5 timmar, snacka om taskig fritid jag har ibland...


Nytvättad och nypolerad

Här resten av bilarna som rullar 


"småbilarna"


Mitt gamla ekipage med nya loggan


"Bergas" fina utställingsbil


Anders bil och släp

Nu ska jag fortsätta att städa här hemma

Höres lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0