Go morgon =)

Äntligen helg igen =)
Veckan har varit helt ok, jobbat och stått i  som vanligt.
Inga olyckor eller katastrofer ;)
Förra helgen va en riktigt kul.
Fia och jag försökte bygga garderob, det gick hur bra som helst, Fia byggde och jag tittad på ;P.
Senare kom Sanna, John och Gustav och vi drog till Balkan för att äta.
Dom måste tro att vi är helt galna.
Vi skämmer ju alltid ut oss där, denna gång blev beställingarna lite underliga:
Fia beställde entrecot, jag beställde black and white, Sanna tog lax, John gick direkt på bananaspliten och Gustav tog en öl.
Den stackars kyparen såg lätt förvirrad ut.
Vi fnittrade och hade oss som vanligt.
Fast vi saknade ju så klart mamma Caroline, den bästaste på att skämma ut sig =)
Sen drog vi till Harrys en sväng, där va det återträff för de som gick ut 9:an -79.
Det fanns ganska mycke att skratta åt där med, bland annat chefen och min ingifta moster :P
Herregud, alla äldre säger att dagens ungdom inte kan bete sig undra om dom sett sig själv...


Nu ska jag ta tag i att tvätta vägarna i köket, för där ska målas om.
Blir kanske lite bilder i eftermiddag =)

Höres senare

Kommentarer
Postat av: caroline

Åhh vad söta ni är men jag antar att ni skötta det där skämsiga alldeles så perfekt ändå ;) PUSSSSSSSSS

2009-10-20 @ 16:55:00
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0