Guess whos back :P

Ledsen att det inte blivit nårga inlägg på länge men datorn pajade...
Men nu är den lagad =)

Nu måste jag ju försöka sammanfatta vad som hänt på två veckor, jobbigt värre =)

  • Hallen och köket har fått ny färg
  • Projekt "julgran" är påbörjat
  • 10 års jubleum för 9:an avklarad
  • Tävling i Ljungsbro med en 1:a plats i tumbling
  • Fastnat med ekipage i en gräsmatta och bärgarn fick dra loss mig (bild kommer imorgon lr på söndag)
  • Träffat Loke för första gången =)
  • Hittat min kamera =)

Nu ska jag svara på Carros utmaning

Utmana 5 personer och berätta det för dom, samt för personen som utmanat dig.
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt, så får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar 2ggr.
Eller skriva ditt namn som svar förutom på fråga 1.

  1. Vad heter du: Maria
  2. Ett ord på 4 bokstäver: Mjöl
  3. Flicknamn: Moa
  4. Pojknamn: Morgan
  5. Yrke: Målare
  6. Färg: Mörkblå
  7. Klädesplagg: Mjukisbyxor
  8. Mat: Mousaka
  9. Sak i badrummet: Mousse
  10. Plats/stad: Medellin
  11. Orska att vara sen: mensvärk
  12. Något man skriker: Mer!!!
  13. Film: Madagaskar
  14. Något man dricker: Milkshake
  15. Band: Mando Diao
  16. Djur: Mufflonfår
  17. Gatunamn: Markövägen
  18. Bil: Mustang
  19. Sång: My Prerogative

Jag utmanar:

Sofnys

Annie

Cat

Jenny

Sanna
 

Nej nu ska jag sova.
God Natt


Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHAHAHAH MUFFLONFÅR fick du allt in där i ett hörn ;)

2009-11-28 @ 11:36:29
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag antar härmed utmaningen :)

2009-11-28 @ 12:04:09
Postat av: Cathrine

Fastnat med ekipage i gräsmatta... Detta låter enormt roande!! Bara att föreställa sig synen piggar upp ;) Kram

2009-12-17 @ 22:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0