Fåglarna attackerar...

Jag är tydligen någon slags fågelmagnet, dom dras till mig och min lastbil.
Fråga mig inte varför, för två veckor sedan hittade jag en död gråsparv på gåbordet bakom hytten och i onsdags hittade jag en livslevade duva i skåpet på bilen. Jag blir galen... Jag vill inte ha en massa fåglar överallt.
 Annars har livet fluttit på.
Det blev fest med Emelie och Emma förrra helgen också. Mycket trevlig och lite för mycket att dricka igen 
Resten av veckan har jag jobbat galet mycket som vanligt men i dag får jag va ledig. Ska försöka hinna byta däck på bilen och städa lite.
Och om jag hittar min kamera så blir det lite bilder.
Höres..


Kommentarer
Postat av: Emma

Maria, din kamera är här :)

2009-11-07 @ 09:42:37
Postat av: Boj

va bra då vet jag vart den e... kommer och hämtar den nån dag i helg om d e ok =)

2009-11-07 @ 10:32:19
URL: http://theroadqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0