Tur att man kan behärska sig...

Varför i hela fridens namn kan inte folk fatta att man inte kan vrida in ett 17 m långt ekipage vart som helst...
Har återigen suttit i telefon och käftat med inkompetena kunder.
Tur att man kan behärska sig =P
Jag ringde en kund och berättad att jag inte kom in på hans lilla gata.
Till svar får jag att det minsann visst går. Han va också lastbilschaufför...
Jag var då trevlig och förklarade att jag kom med trailer och inte med en vanlig dragbil.
Människan säger då att jag ska koppla loss trailern nånstans utanför stan.
Nu är det ju så att jag har allt gods på trailern... PUCKO
Efter att förklarat detta för honom så säger han att detta är dålig planering.
Hur i helvete ska vi veta att han har sitt företag på en enkelriktad gata mitt inne i centrala Nyköping.
Kan inte folk bara tala om vart de har sina företag när de ringer och beställer transport.
Så tyvärr har jag inte hunnit ta några bilder idag eftersom jag flängt runt och knappt hunnit käka.
Men kanske hinner ta några imorgon.
Nu ska jag kolla på tv och ta en kvällsmacka.

Puss o kram o nyp i stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0