Snökaos =)

Ser där ja.
Då va det dax för lite uppdate.
Tävlingen gick jättebra. Vi kom 1:a i båda klasserna vi deltog i =)





Arbetsveckan började med en soft dag men sen blev det bara värre,
sthlm på tisdag,
lite hemmakörning på onsdagen
och i dag har jag tillbringat dagen i Gbg. I snökaos =(



Och igår va jag faktiskt ledig. Tillbringade dagen med mamma och syster i Lkpg.
Vi shoppade och åt lunch.
Jag skulle som vanligt bara ha en liten sak på IKEA , den här gången var det ett lock til micron.
Men som vanligt det slutade med att jag handlade för närmare 900:-
Alltid lika roligt med ljus, en ny servis och en massa galgar :P
Dessutom hittade jag en riktigt fin garderob och en byrå jag ska inhandla nästa vecka.

I måndags kom även en trevligt mess från John där det stod att han kommer hem till påsk.
Han vill också att vi ska skämma ut oss lite och det ska gå att ordna =)
Vi kan ju alltid jaga varulvar och demoner, eller varför inte förvandlas till ett påskägg.
Eller va säger du Carro =)

Nej nu ska jag sortera tvätt.

Puss och kram och nyp i stjärten som Isak brukar säga :P



Kommentarer
Postat av: caroline

haha lätt att vi ska göra ;)

2009-03-28 @ 19:31:27
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: Annie

Hej gumman! Va kul att du har en blogg. Tack för gratulationer-ni får snart träffa den lille mannen;-) Snygga skor på bilden!! massa kramar

2009-04-14 @ 17:45:23
URL: http://minitass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0