Intressant vecka

Det har varit en mycket intressant vecka.
 Började måndagen i Sthlm med att snurra runt på Fridhemsplan, skälla på krokade projektledare och hysteriska bilster. Alltid lika underbart.
Sen blev det lite lugnare, tisadgen tillbringades i Småland,
onsdagen och torsdagen blev slapp med Ödeshög båda dagarna.
I fredags fick jag va ledig och har jag tur får jag va ledig imorgon också =)

Gårdagen blev en mycket lyckad kväll.
Först middag på Balkan med John och Carro.
Sedan bar det av till Harry´s för att fortsätta kvällen.
Där blev det drinkar och en massa intressanta konversationer.
Slutade kvällen med att tappa bort min bricka till jackan och fick vänta till sist.
Men John var så gullig och väntade på mig. TACK ♥
Sen blev det lite nattsamtal till en stackars Sophia som låg hemma och sov.
Detta kan vara mitt fel :P
FÖRLÅT MIG!!!

Nej nu ska jag ta och käka lite och kolla lite på tv.

Vi höres


Kommentarer
Postat av: John Valencia

Haha det var så lite så, vad gör man inte för en vän. Kram

2009-03-09 @ 22:06:13
URL: http://johnvalencia.se
Postat av: caroline

Tack för en trevlig kväll... typ 100000 dagar efteråt, haha. Jag har mått så jävla piss så jag har inte hört av mig till någon men hoppas vi kan ses snart!! Gud! Saknar dig, puss

2009-03-20 @ 18:33:50
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0