Förrvirringen är total =)

Just nu händer det lite mycket på en och samma gång här.
Först och främst är det tävlig hemma i Sporthallen på lördag.
Själv kan jag inte va med pga en ryggskada, men det betyder inte att jag är sysslolös.
Det ska flyttaas redskap, bäras fanor och en massa andra saker.


Och mitt upp i detta ringer min kära mor och berättar att hon köpt ny bil så om jag vill 
köpa hennes så är det bara att fixa fram pengar innan fredag.  
Den ser ut typ så här, lite annan röd och bara två dörrar.


Och nu ska jag iväg till mitt favvoställe =)
Tandläkaren... jippi
Dax att laga min väldigt trasig tand.
Det bästa med detta är att det är gratis eftersom dom har gjort fel.

Nu är det dax att borsta och skölja ordentligt innan =)

BYE BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0