Första veckan...

Första veckan efter semester blev ganska lugn, körde lite potatis hemma och sen blev det ÖP turerna.
Det blev även en storstädning av Scanian, den skitigaste bil jag sett.
Dammråttorna kom och sa god morgon när man öppande dörren.
Från och med nu tänker jag ta betalt för att städa andras bilar...

Fick va ledig i fredags så jag passade på att kolla starten för APT.
Det va ca 75 bilar som drog iväg runt Vättern, där ibland mamma, pappa och lilleman.
Jag skulle också åkt men M är i USA så det får vänta till nästa år.

Lilleman brevid pappas "leksak"



Igår blev det fika i Linköping med tjejerna.
Stevies potatis med sweet chilli dip och Bosses glass till efterätt
Trevligt att träffa alla och nu är även Anna hemma efter x antal år i staterna.
Det var bara Nadja som saknades.
Annie hade varit och gjort sin sminkning, det blev jätteläckert. 

Kvällen tillbringandes i soffa med telefonen.
Fia och jag snackade i 3 h som vanligt =)

Idag blir det lugnt, ska göra matlådor.
Sticker imorgon och kommer hem på tisdageftermiddag igen.

puss och kram och nyp i stjärten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0