En utmärkt början

Istället för ett par dagar i Sthlm hos John, så blev det ett par dagar i GBG istället.
Mycket trevligt och mycket varmt.
Vi shoppade, gick på Liseberg och Universeum.
Bodde på ett fint hotell vid namn Spar hotell Majorna, det rekomenderar jag verkligen.


Det blev nya skor som jag inte kan gå i som vanligt, men dom är fina, en rosa tyllkjol som skapat diskusioner och par rosa tigths som skapade ännu större diskussioner. Jag tycker dom är jättefina men mina vänner är av en helt annan åsikt :P
Jag var ju naturligtvis tvungen att springa in i håraffären också och göra av med en halv förmögenhet =)
Nästa gång blir det rött och svart
Funderar på nått liknaden den här frisyren eller vad tycker ni?


Nu är det dax för en dusch,  lite vin och sen blir det festival.

Puss och kram och nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0