Tjohooo!!

Dax för en liten uppdatering...
Blev väckt klockan okristligt tidigt i lördags av ett par raka rör... Underbart
Efter mycket om och men så lyckades jag släpa mig upp.
Tog en promenad med Fia och sen käkade vi pizza och spelade Mario kart på Wii.
I söndags hände det inte allt för mycket. Träning och pizza med Malou.
Sen började arbetsveckan med en slapp dag runt Ödeshög.

Idag har jag varit ledig, yeah =)
Har till och med lyckats släpa mig hem och skotta hos mor och far.
Dom behagar ju komma hem på torsdag.Bye
Och nu är det dax att åka igen då. Ikväll blir det Malmö.
Har faktiskt ingen lust med det.
Jaja, men vad gör man inte för pengar.
Dessutom har jag ingen och ringa till heller.
är ledig o S är sjuk :(
Det får väl het enkelt bli en ljudbok.
Imorgon när jag kommer hem så blir det en tur till Lkpg för en middag med Soffan och tjejerna.
Mer om det sen.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0