Ett bra slut...

Det blev ju ett bra slut på den här arbetsveckan =)
I torsdags hade vi lite "familjeträff" på E4:an.
Det började med att jag  jagade L från Norsholm till Herrbeta. Där stannade vi o rökte...
Sen gav vi oss ut på vägen igen, då började bli lite flams och trams och vingel.
Arg bilister bakom oss. Hmm konstigt =)
I lkpg mötte vi N i Caxen.
Sen fick jag ta min 380 och köra om en 660... ;p
Jag svängde av på 206:an ooch L forsatte och nere i Jkpg mötte han S. 
Vilket S ringde och sa två minuter efter mötet, med orden jag mötte nån blått med massor 
av lampor och skit som blinkade... hehe.
Detta var vad han syftade på:

 

Och igår vart det först jobb, tvätt och shopping.
Sen blev det en trevlig inflyttningsfest hos Jonte.
Jag och Carro hade en egen fest i köket =)

Sen drog vi till stan o in på Harrys för att fortsätta kvällen.
Kanske blev lite för full men men.
Blå drinkar i cocktailglas är farligt
Och just det jag lovade ju att strippa för en viss person i natt också.
Tur att han blev för full annars kunde detta sluta illa för tredje gången... Hehe 
 Nu ska jag fundera över vad i he****te jag gör uppe nu och sen sova igen
Natti natti


Kommentarer
Postat av: ca

Maria.. Varför vinglade ni? ^^ Och.. har du strippat+ För vem, herregud vi behöver fika känner jag.. HAHA

2009-02-14 @ 18:18:31
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/
Postat av: maria

haha, tycker du =)

2009-02-14 @ 21:44:01
URL: http://theroadqueen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0