Två mirakel har hänt =)

JAG HAR VARIT NYKTER I EN HEL MÅNAD!!!!!

Detta ska firas nästa helg med massor av alkohol =) hehe
Och detta kommer garanterat slut med en katastrof med tanke på att John
kommer va hemma och att det är påskasmällen.
ALLT kan hända :P

'



Det har fakiskt varit en ganska spännande vecka:

Måndag:
Gled omkring här hemma i östergötland.

Tisdag:
Körde jag den mycket spännande VV svängen.
Det slutade med att jag va där ute 4 ggr.

Onsdag:
Blev det en sväng i V-götland. Skövde och Kvänum. Sen bar det av hemåt
Där blev det Vadstena, Borensberg, Väderstad, Mjölby och Finspång.
Dessutom lyckades jag lita på den förbannade *pip* GPSn igen. Jag hamnade på en grusväg.
Det tog en stund att ta sig därifrån men det gick. Grusvägar år uppenbarligen inte gjorda för tung trafik över 7 meter och 12 ton. Men jag va ju bara 16 meter och vägde 18 ton =)
Allt går... Jag kom ju ut med århundradets skitigaste bil dock. Men men...

Torsdag:
 
Ledig tills kl 19 och sen bar det av till Falköping =)

Fredag:
Vaknade upp i Falköping kl 06.30.
Sen blev det Kvänum, Kållered, V. Frölunda, Torsland, Nödige och sen tillbaks till V.Frölunda...
På vägen hem blev det en liten middag i Strängsered.
En mycket stor och jättegod bakad potatis med en jättegod kycklingröra.
Väl hemma blev det en tvätt på Rejmes och sen hem till mor och far för lite fredags mys med kycklingsallad.

Lördag:
 
Fixade till en ny frisyr =) och på kvällen blev det middag hemma hos Fia.
Vi hyrde film också. Vi han se 2 igår.
Host och Transformers.
Vad ni än gör se INTE HOST
Det va århundradets sämsta monsterfilm.
Den stog under thiller men borde ha stått under komedi.
Men Transformers var helt ok.
Den va rolig och spännande och mycket bra gjord.
Rekommenderar jag verkligen om ni inte redan sett den =)

Dessutom så föddes en liten Elliot 
Ett jättegrattis till Annie coh Fredrik =)


Söndag: 
Idag har det inte hänt mycke. Tränade tjejerna och Isac imorse.
Sen fastnade jag framför youtube och en massa underliga varelser typ Nessie och Yeti. 
Råkade somna och vaknade för en timma sen. Tur att man är ledig imorgon med =)
 
Puss o kram o nyp i stjärten ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej gums! Nu var det allt för länge sedan vi sågs! Dags att göra något åt detta och styra lastbilen mot Linköping eller så får vi helt enkelt mosa in oss i en bil och möta dig på Hugo? Vi har inte grattat Naddie än heller (vi väntar alltid med henne några månader :/) Miss you! /Sofie

2009-04-10 @ 20:58:05
Postat av: maria

miss u to girls. jag har alla onsdagskvällar ledigt så hitta ett bra datum så dyker jag upp =) puss

2009-04-10 @ 21:00:20
URL: http://theroadqueen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0