En glad överaskning =)

Förra veckan var en ganska tråkig arbetsvecka,n min bil stod på verkstad
och jag fick hoppa mellan bilarna. Veckan rullade på och snabbt blev det helg.
På lördagen blev det en liten snabb men väldigt trevlig visit till Harry´s...
Söndagen tillbringades med träning och slappis i soffan.
Och i går började en ny arbetsvecka med en Ödeshögstur, inte mig emot...
Väl inne på kontoret som fick jag en jätterolig och glad överaskning:
JAG SKA FÅ NYTT EKIPAGE =)
Visserligen är det S gamla men det nya lackat och upphottat.
Jag ska se till att den blir snyggast på åkeriet hehe...
Det ska bli ny klädsel, grovt sidepipe, spinners och en massa annat.
Vem vet kanske går att ställa ut den när den är klar.

Nog om mina högtflygade lastbilsplaner, nu måste jag fixa lite frukost 
och sen ska jag ta tag i lite städning.

Puss och kram och nyp i stjärten...









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0